PR zprávy aneb 5 rad jak být úspěšný

Do redakce REGIONPLZEN.CZ přichází mnoho PR zpráv, ve kterých společnosti a podnikatelé prezentují své služby, novinky a komerční sdělení a rádi by tyto zprávy zveřejnili na našem informačním portálu. Přečtěte si vysvětlení, co tento marketingový pojem znamená a dobré rady, jak zvýšit šanci na publi...

Cílená propagace v Plzni

Do redakce REGIONPLZEN.CZ přichází mnoho PR zpráv, ve kterých společnosti a podnikatelé prezentují své služby, novinky a komerční sdělení a rádi by tyto zprávy zveřejnili na našem informačním portálu. Přečtěte si vysvětlení, co tento marketingový pojem znamená a dobré rady, jak zvýšit šanci na publikování PR zpráv.

Co jsou to vlastně PR zprávy?

PR je anglická zkratka slov Public relations, kterou můžeme přeložit jako styk s veřejností anebo vztahy s veřejností. PR zprávy jsou sdělení firem, podnikatelů a společností, prostřednictvím kterých se autor sdělení snaží o vybudování pozitivního vztahu s veřejností a zákazníky.

Co je cílem PR zpráv?

Smyslem a cílem PR zpráv je především informovat veřejnost (zákazníky současné anebo potenciální budoucí) o existenci konkrétní společnosti a zveřejnění názvu společnosti v obsahu zprávy.

Cíle a význam PR zpráv můžeme shrnout do několika bodů:

· Propagace značky či názvu společnosti (anebo výrobku)
· Budování dlouhodobého a pozitivního vztahu s veřejností
· Moderní marketingový nástroj
· Forma reklamy, kterou čtenář vnímá v podstatě pozitivně (pokud PR neobsahuje zbytečná a agresivní hard sell sdělení typu „Kupte si to!“)

5 rad jak úspěšně publikovat PR zprávy:

1. Do obsahu PR zprávy vložte přínosný obsah pro čtenáře (příklady: Pozvánka veřejnosti na otevření nové pobočky. Sdělení o pořádání konference. Pozvánka na prezentaci nové služby, apod. )

2. „Netlačte na pilu!“ Nesnažte se PR zprávu psát jako reklamní inzerát. Neopakujte stále dokola a zbytečně název firmy a výzvu k nákupu produktů či služeb.

3. Myslete na časový harmonogram a zasílejte PR zprávy do redakce v dočasném předstihu před konáním propagované akce.

4. Nabídněte něco zdarma a tím vzbudíte větší zájem veřejnosti.

5. Nabízejte atraktivní a unikátní informaci (např.: Pořádáme veřejnou debatu s mistrem světa v žonglování s agresivními ježky. Vstupné zdarma.)

Kde a jak PR zprávy publikovat?

Pokud jste občanské sdružení či státní instituce, zašlete svou PR zprávu k nám do redakce na email: info@regionplzen.cz. Rádi vaše sdělení bezplatně zveřejníme.

Podnikáte? Chcete oslovit své zákazníky? Kontaktujte nás! Publikování PR zpráv je moderní a účinný marketingový prostředek. Objednejte si PR zprávy anebo nám napište na email: info@regionplzen.cz.

(vav)


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 05.04.2011 08:50




0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka