Výrobce potravinových doplňků rozzlobila Evropská unie

Podle nového nařízení totiž firmy nesmí na obalech uvádět, k čemu jsou přípravky dobré.

Cílená propagace v Plzni

Zákon, který nedávno vstoupil v platnost, je podle nich nesmysl. Nařizuje například, že výrobce heřmánkového čaje nesmí na krabičku napsat, že heřmánek podporuje trávení. A nejen na krabičku, ale ani do reklam a na internetové stránky. I když jde o věci po generace osvědčené, nejsou chemicky laboratorně vyvážené a nesmí používat léčebná tvrzení.

Firmy jako Rapeto nebo Dr. Popov prý v podstatě nemohou na trh uvádět nové výrobky, protože nemají zákazníkům jak sdělit, k čemu vlastně slouží. Vidí za tím podle Tachovského deníku farmaceutickou lobby.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka