„Zelená“ sbírá ceny v zahraničí, Stock Plzeň ji připravuje na export

Již podruhé v krátké době se z britských ostrovů vrací ověnčena úspěchem kultovní zelená Božkov Peprmint. Poté, co v srpnu získala stříbrnou medaili na prestižní International Wine and Spirits Competition (IWSC), dokázala stejný kov vybojovat i v náročné degustační soutěži The Liqueur Masters pořáda...

Jarní servisní akce AUTO CB

Již podruhé v krátké době se z britských ostrovů vrací ověnčena úspěchem kultovní zelená Božkov Peprmint. Poté, co v srpnu získala stříbrnou medaili na prestižní International Wine and Spirits Competition (IWSC), dokázala stejný kov vybojovat i v náročné degustační soutěži The Liqueur Masters pořádané renomovaným odborným časopisem The Spirits Business. Váha těchto ocenění a publicita s nimi spojená je na ostrovech natolik významná, že Stock Plzeň zvažuje využít ji k podpoře exportu této české klasiky.
„Požádali jsme o pomoc naši mateřskou společnost Stock Spirits Group, která má ve Velké Británii řadu kontaktů v segmentu gastronomie i maloobchodu. Z prvních průzkumů trhu vyplývá, že Božkov Peprmint má šanci uchytit se v některých pubech ve velkých městech,“ uvedl generální ředitel Stocku Plzeň Petr Pavlík. Podle něho plánuje Stock Plzeň pro podporu Božkova Peprmint využít i spolupráci s ne nevýznamnou českou komunitou, která zejména v Londýně žije a pracuje. Pokud by se podařilo realizovat takzvanou word of mouth kampaň, měla by zelená nakročeno i do některých hudebních a tanečních klubů. „Celý projekt si ovšem vyžádá dalších několik měsíců přípravy, takže první výsledky se dají očekávat příští rok na jaře,“ dodal Petr Pavlík.
Zatím je Božkov Peprmint výhradně domácí záležitostí, ovšem s mimořádně silnou pozicí na trhu. Božkov Peprmint, který získává mentolovou chuť díky pravé mátě peprné, patří v České republice k vůbec nejoblíbenějším lihovinám, a to především v gastronomii. V tomto segmentu se jedná o šestou nejprodávanější značku. Mezi likéry pak v gastronomii drží Božkov Peprmint absolutní prvenství se zhruba dvacetiprocentním tržním podílem. Božkov Peprmint přitom patří k nejdynamičtějším značkám z portfolia Stocku Plzeň. Jen v loňském roce se prodeje této značky zvýšily o více než 10 % a vyšplhaly na 1,7 milionu litrů. V letech předcházejících zelená z Božkova znamenala meziroční přírůstky 16 a 36 %.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 18.10.2010 06:59



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka