Pro celý český tým nechal vyrobit padesátilitrový dubový sud se speciálním rytinovým vzkazem „hoši děkujeme“. Pivo z něj mohli v úterý fanoušci i hokejisté ochutnat v čerstvě otevřené hospodě Lokál Pod Divadlem v Plzni.
Naražením dubového sudu plného tradičního plzeňského ležáku Pilsner Urquell završil včera Plzeňský Prazdroj svou hokejovou kampaň Společně pro české zlato. Pivo věnované všem členům týmu české hokejové reprezentace s přívlastkem „hoši děkujeme“, který byl také vyražen na dřevěném padesátilitrovém sudu, narazil a načepoval starší obchodní sládek pivovaru Václav Berka.
„Čím jiným bychom měli poděkovat českému týmu za jeho bojovnost a nasazení hodné reprezentace České republiky než zlatavým a řízným plzeňským pivem. Stejné díky samozřejmě patří i fandům za jejich neutuchající podporu našich, i když se jim zrovna nedařilo na 100 %. Já osobně jsem byl v průběhu šampionátu hrdý na to, že jsem Čech a že náš plzeňský pivovar a české pivo mohly být národnímu týmu partnerem,“ řekl Berka.
Jako oficiální partner České hokejové reprezentace se značka Pilsner Urquell snažila motivovat hokejové fanoušky k maximální podpoře českého týmu po celou dobu světového šampionátu, ať už dynamickým reklamním spotem, limitovanou edicí hokejových plechovek nebo prostřednictvím fanouškovských zón v Praze, Ostravě i Plzni.