Nové call centrum zjednoduší Plzeňanům komunikaci s úřady

Komunikace s úřadem, objednání se, získání informací po telefonu, ale i mailem a SMS? Tohle a spoustu dalších novinek nabízí nově Kontaktní centrum města Plzně s jediným cílem: zjednodušit a urychlit kontakt občanů s městskými úřady. Kontaktní centrum města Plzně, jednodušeji Call centrum,...

Jarní servisní akce AUTO CB

Komunikace s úřadem, objednání se, získání informací po telefonu, ale i mailem a SMS? Tohle a spoustu dalších novinek nabízí nově Kontaktní centrum města Plzně s jediným cílem: zjednodušit a urychlit kontakt občanů s městskými úřady.

Kontaktní centrum města Plzně, jednodušeji Call centrum, nevzniklo nově, ale rozšiřuje možnosti kontaktu pro občany. Při běžném telefonickém spojení pomůže volajícím vyřešit i nejrůznější situace, se kterými se na úřad obrací. Operátorky poskytnou všechny dostupné informace, na vyžádání zašlou potřebné formuláře k žádostem, objednají na přepážku apod. Pracovní doba se výrazně prodloužila, volat budete moci každý všední den od 7,00 do 18,00 hodin. Novinkou je, že se kromě češtiny domluvíte také anglicky a německy. „Město Plzeň chce umožnit všem bez rozdílu, aby mohli pohodlně, i z domova, předem zjistit, co, kde a kdy si mohou na úřadech vyřídit. Ušetří nejen svůj čas, ale často mohou obě strany, občané i úředníci, předejít řadě nedorozumění,“ říká radní Helena Matoušová.

Už není potřeba znát telefonní číslo nebo jméno toho, s kým potřebujete vyřizovat úřední záležitosti. Pracovnice kontaktního centra prošly speciálním školením, mají k dispozici rozsáhlou databázi kontaktů, služeb i dalších praktických informací, které jsou schopny sdělit přímo během telefonického rozhovoru, nebo je obratem e- mailem či SMS zprávou poslat žadateli.

Kontaktní centrum je po nově upraveném webu města, který je směrem k občanům velmi přívětivý a plný informací, dalším krokem, kterým chce město usnadnit kontakt s úřady občanům preferujícím komunikaci po telefonu.

„K tomu, aby Kontaktní centrum mohlo správně fungovat, pořídilo město prostřednictvím Správy informačních technologií nový systém, City Help Desk. Díky němu se úroveň poskytovaných služeb směrem k našim občanům výrazně zlepšila,“ dodává radní Helena Matoušová.

V současné době funguje Kontaktní centrum v tzv. pilotním provozu (každý všední den od 7,00 do 15,30 hodin). Od 1. ledna 2010 bude k dispozici po celý den,
od 7,00 do 18,00 hodin. Od 1. února 2010 bude provoz Kontaktního centra rozšířen pravděpodobně také o informace k Plzeňské kartě a PMDP.

KONTAKTAKTNÍ CENTRUM MĚSTA PLZNĚ:
TELEFON: 378031111 SMS brána: 720001483 E-MAIL: info@plzen.eu


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 08.12.2009 09:51



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka