Plzeňský Prazdroj vychází vstříc přání části spotřebitelů preferujících ekonomické značky a začíná prodávat piva Klasik a Primus vedle skleněných obalů také v 1,5l PET lahvích.
„V našich pivovarech vaříme tradiční česká piva, pro která je nejlepším a časem prověřeným obalem skleněná vratná láhev. V poslední době si ale i PET láhev našla v segmentu levných piv cestu ke spotřebitelům. Proto jim chceme nabídnout volbu ekonomické značky piva v tomto balení také z našeho portfolia.
I v budoucnosti ale budeme upřednostňovat vratné skleněné obaly, které jsou pro pivo ideální a jednoznačně patří k české pivní kultuře,“ říká Vladimír Jurina, brand PR manažer Plzeňského Prazdroje.
Všechny tradiční značky Plzeňského Prazdroje, tedy Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast i Radegast Birell se v lahvovém balení i nadále stáčí výhradně do tradičních skleněných obalů.
Čeští konzumenti piva jsou dlouhodobě zvyklí na skleněné vratné lahve. Podle aktuálního průzkumu agentury Simply5, který mapuje vnímanou kvalitu piva v jednotlivých baleních, jsou plastové PET obaly vnímané jako příležitostný obal pro laciné pivo. Proto rozšiřuje Plzeňský Prazdroj svoji nabídku a piva z levného cenového segmentu Klasik a Primus nabídne v PET lahvích.