Ekoporadny se představují veřejnosti

Druhá fáze kampaně zaměřené na propagaci Sítě environmentálních informačních a poradenských center v České republice právě probíhá. Jejím cílem je veřejnost upozornit na existenci a nabídku služeb jednotlivých ekoporaden, které tvoří na území České republiky hustou síť informačních a poradenský...

Jarní servisní akce AUTO CB

Druhá fáze kampaně zaměřené na propagaci Sítě environmentálních informačních a poradenských center v České republice právě probíhá.
Jejím cílem je veřejnost upozornit na existenci a nabídku služeb jednotlivých ekoporaden, které tvoří na území České republiky hustou síť informačních a poradenských center. Spojuje organizace, které poskytují informace a poradenství o životním prostředí, environmentálních problémech a jejich řešeních.
Zadavatelem kampaně je Ministerstvo životního prostředí a zpracovatelem bylo ve výběrovém řízení vybráno občanské sdružení ENVIC.
"Druhá fáze kampaně stojí na propagaci internetových stránek www.ekoporadny.cz. Na nich lidé řešící nějaký problém týkající se životního prostředí, najdou informace o ekoporadnách v jednotlivých krajích a okresech, jejich službách apod., konstatuje Tomáš Popp z občanského sdružení ENVIC. Stránky obsahují informace o více než 120 ekoporadnách z celé České republiky.
V průběhu května a června bylo a ještě bude uveřejněno několik inzerátů, propagujících nejen zmíněné internetové stránky, ale i nabídku služeb ekoporaden. Cílová skupina kampaně je široká veřejnost, ekoporadenstvím minimálně zasažená. "Proto byla ke komunikaci zvolena elektronická i tištěná média pokrývající všechny podstatné segmenty cílové skupiny", vysvětluje Popp.
Celkový rozpočet kampaně je 1 200 000 Kč.
Motivy inzerátů by měly veřejnosti přiblížit nabídku služeb ekoporaden a poradenství personifikovat. "Běžný občan většinou netuší, že jsou v ČR organizace, které poskytují velmi zajímavé služby v oblasti životního prostředí. Poradí například jak šetřit energii, čím zateplit dům, jak využít dotaci v programu Zelená úsporám, jak zacházet se zraněným živočichem, jak poznat ekologicky šetrný výrobek atp. Informace a poradenství nabízí také podnikatelům, zemědělcům, obcím či školám. Základní poradenství navíc poskytují zdarma", sděluje Ing. Jana Soběslavská, vedoucí oddělení spolupráce s NNO na Ministerstvu životního prostředí.
Kampaň je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 15.06.2009 17:10



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka