Lidé budou moci posílat H2Ódu na Radost díky internetu

V pondělí 8. září 2014 byly za pět minut dvanáct na adrese www.h2odanaradost.cz spuštěny nové internetové stránky fundraisingové kampaně H2Óda na Radost, jejíž tváří se stal známý stand up komik Karel Hynek (Na stojáka). Pomoci mají autistům z Domova Radost na Merklínsku k čisté pitné vodě. Dík...

Cílená propagace v Plzni

V pondělí 8. září 2014 byly za pět minut dvanáct na adrese www.h2odanaradost.cz spuštěny nové internetové stránky fundraisingové kampaně H2Óda na Radost, jejíž tváří se stal známý stand up komik Karel Hynek (Na stojáka). Pomoci mají autistům z Domova Radost na Merklínsku k čisté pitné vodě.
Díky těmto internetovým stránkám budou moci lidé po internetu netradičně a s úsměvem na tváři posílat vodu do virtuální studně Domova Radost v Merklíně na Plzeňsku, kde nutně potřebují vybudovat nový zdroj pitné vody, jelikož poškození toho stávajícího ohrožuje fungování jedinečného zařízení, ve kterém se Diakonie Západ stará o 34 lidí s nízkofunkčním autismem a těžkým mentálním postižením.

Internetové stránky www.h2odanaradost.cz nabídnou jednak velice zajímavý design a uživatelsky atraktivní prostředí nejen díky mnoha animacím, ale také osobitý humor stand up komika Karla Hynka (Na stojáka) v jednotlivých grimasách a sděleních, navíc však i v krátkých videích na téma autismus a pomoc Domovu Radost. V nich s Karlem Hynkem vystupují i klienti a zaměstnanci Diakonie Západ, kteří se rozhodli pomoci, čímž videa dostávají další zajímavý rozměr. „Stejně jako celá kampaň H2Óda na Radost přistupuje ke smutné realitě s humorem, tak si i všichni „herci“ ve videích dělají tak trochu legraci sami ze sebe, a proto videa návštěvníky internetových stránek zaručeně pobaví,“ upřesňuje Libor Janíček, který je manažerem kampaně.

Každý, kdo se po seznámení s internetovou stránkou www.h2odanaradost.cz a výzvě Karla Hynka k tomu, aby se stal borcem, rozhodne pomoci a pošle H2Ódu na Radost, tedy jakoukoli finanční částku jako dar na transparentní účet Diakonie Západ 22277705/5500, obdrží právě od borce Karla e-mailem „Certifikát o borcovství“ a zapíše se na stránkách mezi borce, „čímž se oficiálně stane BORCEM, který ví, kdy koupit něco svojí kočce nebo kocourovi a kdy peníze použít tam, kde jsou potřeba,“ doplňuje Karel Hynek.

Za přípravou nových internetových stránek a grafiky stojí profesionálové z plzeňské společnosti Beneš & Michl, kteří se stali významnou součástí kreativního týmu. „Naším cílem bylo, aby se uživatelé zábavnou formou seznámili s řešeným problémem. Zvolili jsme netradiční a technicky náročné zpracování, kdy uživatel pomocí scrollování myši staví potrubí, které postupně naplňuje voda. Po cestě se pak uživateli v graficky poutavé podobě zobrazují různé informace a vtipná videa jak může Domovu Radost pomoci. Protože toto řešení není obvyklé, bylo potřeba naprogramovat vlastní systém pro zobrazení efektu naplnění vody a odhalování jednotlivých prvků na webu,“ říká Jakub Michl – jednatel společnosti a koordinátor projektu H2Oda na Radost v Beneš & Michl. Je tedy zřejmé, že příprava internetové prezentace byla náročná nejen technicky, ale i časově, což také potvrzuje Jakub Michl: „Celý projekt zabral přes dva měsíce vývoje. Myslím, že mohu hovořit za celý tým, když řeknu, že se věnované úsilí vyplatilo!“ I přes výše uvedené, tato společnost vytvořila grafiku i internetovou prezentaci H2Óda na Radost pro Diakonii Západ bezplatně jako dar a patří tak mezi společensky odpovědné plzeňské firmy.

Dalšími partnery kampaně H2Óda na Radost, tedy i těmi (prozatím) největší BORCI jsou společnosti Šumavský pramen, která bezplatně dodává vodu Estian a dlouhodobý podporovatel Diakonie Západ, přední západočeský výrobce klik a kování, společnost Twin. Velký dík patří také kameramanovi Tomášovi Lénárdovi, který natočil a vytvořil krátká videa pro tuto kampaň. „Bez výše uvedených by realizace kampaně v tomto rozsahu a kvalitě nebyla možná a mnohokrát jim děkujeme,“ shrnuje Libor Janíček.

A co popřáli internetovým stránkám ti, kteří stáli u jejich zrodu?

Libor Janíček, manažer kampaně: „Myšlenka internetového posílání H2Ódy na Rodost a její prodej v PET lahvích mě napadla při vysokých horečkách, jejím rozvíjením jsem úplně zapomněl na nemoc a uzdravil se. Proto přeji těmto internetovým stránkám, aby byly lékem k uzdravení Domova Radost a k dobré duševní kondici všech dárců díky smíchu i radosti z dávání.“

Petr Neumann, ředitel Diakonie Západ: „Milé stránky H2Ódy na Radost, jako jedna ze sudiček vám přeji, abyste přinášely lidem radost do jejich domovů a byly užitečné v radostné pomoci těm, kteří si sami pomoci nemohou.“ Karel Hynek, stand up komik: „Internetovým stránkám www.h2odanaradost.cz přeji, aby fungovaly co nejkratší dobru, bude to známka toho, že se nám podařilo peníze vybrat opravdu rychle.“

Jakub Michl, jednatel společnosti Beneš & Michl: „Přejeme, ať se vložená energie do projektu milionkrát vrátí a dosáhne tak svého cíle – tedy pomůže dostat vodu na Radost.“ Mimo nové internetové stránky www.h2odanaradost.cz lze přispět ještě dvěma způsoby, a to zakoupením půllitrové PET lahve kvalitní vody Estian od zaměstnanců či dobrovolníků Diakonie Západ u stánku H2Óda na Radost na různých akcích jako jsou plzeňské farmářské trhy nebo přímo v ulicích. Druhým způsobem je nákup 1l kohoutkové vody ve džbánku ve vybraných restauracích. V obou případech se peníze sbírají do zapečetěných kasiček s logem kampaně, stejně tak prodávající mají trička kampaně a restaurace jsou vždy označeny plakátem a mini „áčky“ na stolech.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 09.09.2014 14:19



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka