Plzeň na veletrzích prezentuje nová příspěvková organizace

Městská příspěvková organizace Plzeň-TURISMUS začala bezprostředně po svém vzniku počátkem ledna intenzivně připravovat prezentace města na veletrzích cestovního ruchu. Chystá se do Mnichova, Berlína nebo Drážďan. Nevynechá ale ani Českou republiku, kde se například v únoru uskuteční nejvýznamnější ...

Jarní servisní akce AUTO CB

Městská příspěvková organizace Plzeň-TURISMUS začala bezprostředně po svém vzniku počátkem ledna intenzivně připravovat prezentace města na veletrzích cestovního ruchu. Chystá se do Mnichova, Berlína nebo Drážďan. Nevynechá ale ani Českou republiku, kde se například v únoru uskuteční nejvýznamnější mezinárodní akce svého druhu ve střední Evropě Holiday World.
„Chceme představit západočeskou metropoli celkem na pěti zahraničních veletrzích. V holandském Utrechtu a v německých městech Mnichov, Berlín, Drážďany, Stuttgart, který jsme již navštívili, a také na dvou českých, z nichž Regiontour v Brně se již uskutečnil a Holiday World v Praze se koná v termínu od 20. do 23. února. Na většině z nich se prezentujeme ve společné expozici s Plzeňským krajem. Nově se veletrhů účastní kolegové ze společnosti Plzeň 2015, která pro město zajišťuje projekt Plzeň - Evropské hlavní město kultury,“ říká Zuzana Smotlachová, ředitelka příspěvkové organizace Plzeň-TURISMUS.

„Z posledních zkušeností ze zahraničních veletrhů víme, že zejména němečtí návštěvníci začínají velmi pozitivně vnímat informaci, že se Plzeň v roce 2015 stane evropským hlavním městem kultury. Zajímají se jak o program, tak o další podrobnosti své případné cesty do naší metropole. Je zřejmé, že zájem o kulturní program roku 2015 narůstá, někdy dokonce předčí i obvyklé dotazy na plzeňské pivo,“ dodává Smotlachová.
Právě informace o kultuře jsou důležitým vodítkem pro plánování termínů dovolené, a tak se velkému zájmu těší také nová informační brožura o kultuře a kulturních akcích Plzně v roce 2014. Plzeň-TURISMUS ji připravila v designové řadě turistických tiskovin, za níž město Plzeň vloni získalo jednu z hlavních cen soutěže Tourpropag. Kromě zmíněné publikace o kulturních akcích se uplatní rovněž informace o památkách a zajímavostech v Plzni i v regionu a veškeré typy turistických map.
Novinkou ve spektru propagačních materiálů jsou letáky s informacemi o projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015. „Pomáhají nám vysvětlovat program projektu,“ říká Anna Habernalová, spolupracovnice organizace Plzeň 2015, která se spolu se zástupci společnosti Plzeň-TURISMUS zúčastnila veletrhu CMT Stuttgart. Právě tento veletrh, druhý největší cestovního ruchu v Německu, letos navštívilo rekordních 241 tisíc lidí. V konkurenci stovek evropských měst a destinací se Plzeň rozhodně neztratila, naopak návštěvníci české expozice často zdůrazňovali, že plánují pobyt v Plzni jako jednu z hlavních zastávek jejich dovolené v České republice. „Řada návštěvníků je již v seniorském věku, a tak se často spoléhají i na služby cestovních kanceláří. Proto dalším krokem v prezentaci města v oblasti cestovního ruchu bude oslovení německých touroperátorů a cestovních kanceláří, které plánujeme letos na květen,“ vysvětluje Zuzana Smotlachová.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 23.01.2014 08:23



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka