Plzeňský hobbymarket Hornbach, jehož otevření se chystá na druhou polovinu května 2011, bude zaměstnávat drtivou většinu lidí z Plzně a jejího okolí.
"Celkem 126 nových pracovních míst vznikne ve druhé polovině května v Plzni v našem zatím největším hobbymarketu," říká Helena Ševčíková, ředitelka marketingu společnosti Hornbach. "Naše statistiky ukazují, že z celkového počtu zaměstnanců jich je 98 % přímo z Plzně a plzeňského kraje. Obsazovali jsme pozice prodavačů, skladníků, pokladních, administrativních pracovníků, ale i provozních techniků, písmomalířky a vedoucí oddělení," upřesňuje strukturu zaměstnanců Ševčíková.
Nábor zaměstnanců již skončil a nyní je ve fázi intenzivního školení personálu. První zákazníky přivítá nový hobbymarket Hornbach, sedmý a největší v České republice, na prodejní ploše, která přesahuje 22 000 m2, už ve druhé polovině května.
"Stavbu, na které pracovalo v maximálním vytížení přes 200 dělníků, jsme dokončili již v dubnu letošního roku. Zákazníci se mohou těšit na 500 parkovacích míst a jedinečný systém drive-in, který jim umožní nabrat svým vozidlem produkty přímo u regálů," doplňuje Ševčíková.
O společnosti
Skupina HORNBACH je jedním z největších provozovatelů stavebních a zahradních marketů v Evropě. Firma v současnosti provozuje 129 velkoplošných marketů v devíti zemích, z toho 6 v České republice. Mezi další země, ve kterých Hornbach působí, patří Německo (92 prodejen), Rakousko, Nizozemsko, Švýcarsko, Švédsko, Slovensko, Lucembursko a Rumunsko.
Stavební a zahradní markety HORNBACH v České republice mají velikost zhruba 20 000 čtverečních metrů. Této velikosti nedosahuje žádný jiný konkurent v Evropě. Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou zcela zaměřeny na projektově orientované zákazníky a profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a tím je cenovým lídrem v oboru. Vysokou kvalitu poradenství a výborný servis firmě potvrdily četné nezávislé testy a studie.
Rodinná firma s kořeny ve Falcku v jižním Německu byla založena v roce 1877. V roce 1987 firma poprvé vstoupila na burzu. S pionýrskými výkony jako s prvním stavebním a zahradním marketem (1968), prvním megamarketem (1980) a prvním stavebním marketem s drive-in (2003) HORNBACH neustále nově prokazuje svou inovační sílu. V roce 2001 uzavřel Hornbach strategické partnerství s britským obchodním koncernem Kingfisher.