Součástí nejvyššího vedení společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., se stali Paul Barnett, který byl jmenován ředitelem obchodu pro maloobchodní síť, a Jiří Salaj (na snímku), jenž bude nově zodpovědný za oblast on trade, tedy restaurací a hospod.
Paul Barnett (40) posílil nejvyšší vedení Plzeňského Prazdroje na pozici obchodního ředitele pro oblast maloobchodní sítě. V této pozici má na starosti prodej značek Plzeňského Prazdroje prostřednictvím obchodních partnerů, jakými jsou hypermarkety, supermarkety i malé obchodní jednotky, a naplnění strategie společnosti pro danou oblast. Paul Barnett přišel do Plzeňského Prazdroje z mateřské společnosti SABMiller Europe, kde působil od roku 2011 jako komerční ředitel se zaměřením na oblast Shopper Marketing a byl přímo zodpovědný za rozvoj a posílení spolupráce s klíčovými partnery v oblasti on trade. Před svým vstupem do pivovarské skupiny SABMiller pracoval 15 let ve společnostech Johnson&Johnson and Nestle a působil kromě Evropy i v Austrálii a Asii a byl zodpovědný za inovační projekty v maloobchodní síti a vztahy se zákazníky na globální, regionální i místní úrovni.
Paul Barnett pochází z Austrálie a vysokoškolské vzdělání získal na universitě Monash v Austrálii, kde vystudoval mezinárodní obchod. Mluví anglicky a domluví se rovněž čínsky. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování a fotografování.
Jiří Salaj (47) byl jmenován ředitelem pro obchod a vztahy se zákazníky v oblasti pohostinství. Na této pozici má na starosti především řízení veškerých obchodních aktivit a rozvoj a implementaci celonárodních strategií Plzeňského Prazdroje pro on trade. Jiří Salaj, který většinu svého profesního působení strávil v sektoru rychloobrátkového zboží v oblasti nápojů, vstoupil do Plzeňského Prazdroje, člena skupiny SABMiller, z postu komerčního ředitele ve společnosti Milos Structural Systems, Litec Italy. Zde zodpovídal za řízení vztahů se zákazníky. Před nástupem do této společnosti působil více než šest let jako nezávislý konzultant a poskytoval poradenské služby komerčním subjektům při implementaci obchodní strategie a v otázkách efektivity prodeje a pracovníků obchodu. Jiří Salaj si do Plzeňského Prazdroje přináší také řadu cenných zkušeností v sektoru FMCG, které získal během působení u společnosti Jan Becher – Pernod Ricard, kde od roku 1998 do konce roku 2006 zastával funkci komerčního ředitele a vybudoval zde úspěšnou komerční organizaci (Obchod, Logistika, Zákaznický servis, Trade Marketing).
Jiří Salaj vystudoval Vysoké učení technické v Brně. Má bohaté jazykové znalosti, plynně hovoří anglicky, ovládá také němčinu a ruštinu. Mezi jeho největší koníčky patří lyže, snowboard, windsurfing.
„V Plzeňském Prazdroji klademe velký důraz na historii, tradici, kvalitu a skvělý pivní zážitek našich spotřebitelů, ale zároveň díky úzké spolupráci s našimi zákazníky přinášíme novinky, jak v oblasti restauračních zařízení, tak i pro domácí pivní zážitky prostřednictvím maloobchodní sítě. Věřím, že zkušenosti Paula Barnetta i Jiřího Salaje výrazně přispějí k našemu úsilí podpory pivní tradice v České republice i renesanci české pivní kultury,“ říká Paolo Lanzarotti, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.