Dnes ve 14.00 hodin byl za přítomnosti náměstka hejtmana Plzeňského kraje Ing. Vladislava Vilímce a radního PK pro oblast dopravy Ing. Miroslava Jaroše slavnostně uveden do předčasného užívání most číslo 1456-1 přes řeku Otavu u obce Annín.
Stavba nového mostu byla vyvolána především nevyhovujícím technickým stavem původního mostu. Most nevyhovoval také po stránce bezpečnosti silničního provozu, svými rozměry již nesplňoval současné normy.
Most, pocházel z roku 1894 a do podoby, ve které se nacházel před demolicí, byl upraven roku 1926. Vedl přes řeku Otavu, 4 metry nad její hladinou a spojoval hlavní silnici II/145 mezi Dlouhou Vsí a Radešovem se známou sklářskou obcí Annínem. Skládal se ze dvou konstrukčně různorodých polí: z ocelového trámového mostu a z části příhradové. Jednotlivá pole byla 12 metrů dlouhá, střední pilíř byl kamenný.
Nový most je ocelový s hlavní konstrukcí tvořenou dvěma „I“ nosníky, které jsou vyztuženy obloukem, nosná konstrukce je tvořena železobetonovou spřaženou deskou. Odstraněním středového pilíře se zlepšilo směrové vedení a zvětšil se průtočný profil.
Projektovou dokumentaci zpracoval v roce 1999 Ing. Antonín Pechal, aktualizována byla roku 2007. Zhotovitel byl vybrán ve vypsané veřejné zakázce, což s nenižší cenou bylo sdružení firem JHP a Bögl a Krýsl.
Stavba byla financována ze Státního fondu dopravní infrastruktury a celkové náklady se vyšplhaly na částku 22.591.860,- Kč.