Zákaznické služby ČEZ patří mezi tři nejlepší v Evropě

Call centrum a zákaznická centra Skupiny ČEZ se v mezinárodní soutěži European Contact Center Awards 2009 dostala do finále v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a získala tak titul Finalist European Contact Center Awards 2009. Call centrum působí ve dvou 2 lokalitách, v Plzni a v Zábře...

Cílená propagace v Plzni

Call centrum a zákaznická centra Skupiny ČEZ se v mezinárodní soutěži European Contact Center Awards 2009 dostala do finále v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a získala tak titul Finalist European Contact Center Awards 2009. Call centrum působí ve dvou 2 lokalitách, v Plzni a v Zábřehu na Moravě. Call centra fungují navzájem jako záložní, aby byla vždy zajištěna dostupnost zákaznických linek Skupiny ČEZ. Po republice je rozmístěno 24 zákaznických center, kde mohou zákazníci vyřizovat požadavky s referenty osobně.



Letos se uskuteční již šestý ročník této soutěže, která tradičně zahajuje veletrh Call Centre Expo zaměřený právě na telefonická a zákaznická centra. Jde o největší akci svého druhu pořádanou v Evropě, která se koná 22. - 23. září v Birminghamu. Mezinárodní porota vybírala kandidáty pro postup do užšího výběru mezi stovkami přihlášených společností, nejen z Evropy. Soutěže se zúčastnily firmy zvučných jmen, jako například Barclays Commercial Bank, British Telecommunications, British gas a jiní. Porotci posuzovali jak úroveň péče o zákazníky, tak rovněž pracovní prostředí, technologické zabezpečení a zajištění samotných zaměstnanců kontaktních center.



„Tímto oceněním jsme se zařadili mezi evropskou špičku profesionálů v oblasti péče o zákazníka. Takového úspěchu bychom nedosáhli bez velkého nasazení všech našich zaměstnanců a rovněž díky kvalitní spolupráci s našimi partnery a spolupracovníky z řad ostatních útvarů a společností Skupiny ČEZ," uvedla k postupu do finále soutěže Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka ČEZ Zákaznické služby.



Vítězové jsou vyhlašováni v dalších 16 kategoriích, například Nejlepší centrum pro práci (Best Centre to Work For), Nejlepší kampaň (Best Campaign), Nejlepší přístup k lidem (Best People Practice) atd.
Konečné rozhodnutí mezinárodní odborné poroty a vyhlášení vítězů v jednotlivých kategoriích pro letošní rok se uskuteční 22. září na finálovém galavečeru v britském Birminghamu. Na něm setkají stovky klíčových osobností z kontaktních center celého světa. Více informací k soutěži naleznete na stránkách http://www.callcentreawards.co.uk/index.php.



Fakta



Operátoři call centra denně odbaví v průměru 4 500 telefonických požadavků. Referenti zákaznických center spolu s operátory vyřeší kromě hovorů průměrně za den 6 500 jiných požadavků (např. faxy, emaily, dopisy, požadavky z virtuální obchodní kanceláře atd.) a starají se o 3,5 milionu zákazníků.

Důležité kontakty pro zákazníky Skupiny ČEZ:

http://www.cez.cz/cs/kontakty.html

Přehled kontaktních míst – zákaznická centra a smluvní partneři:

http://www.cez.cz/cs/kontakty/kontaktni-mista.html


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 31.08.2009 07:41



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka