Pojďme se podívat blíže, čím Vám udělá radost nové Subaru Levorg, pokud se pro něj rozhodnete.
Motor, který je k dispozici, je benzínový čtyřválec s protiběžnými písty, které napomáhají eliminovat vibrace. Tím odpadá nutnost používat vyvažovací hřídele, které pouze zvyšují hmotnost i složitost celého ústrojí. Díky tomu, že všechny těžké pohyblivé komponenty v plochém motoru jsou v jedné rovině a současně co nejníže, je nové Subaru snáze ovladatelné oproti konkurenčním modelům.
Subaru Levorg 1.6GT-S používá motor s technologií Boxer. Tato unikátní konstrukce funguje tak, že válce jsou umístěny po obou stranách klikového hřídele v úhlu 180 stupňů proti sobě. Toto umožňuje Subaru Levorg mít nižší těžiště, nižší profil a rovnoměrnější rozdělení hmotnosti oproti konkurenci. Maximální výkon tohoto agregátu je 125 kW (170 k) / 4 800 až 5 600 ot/mina a maximální točivý moment je: 250 Nm / 1 800 až 4 800 ot/min.
Jedná se o lehkou kompletně přepracovanou převodovku Lineartronic s příkladnou odezvou, která mění zaběhnuté zvyklosti svojí až nečekanou přesností řazení a živou odezvou. Jelikož tato převodovka není zatížená pevnými převodovými stupni jako tradiční automatická ústrojí, využívá dalo by se říci skoro "neomezené" množství převodových poměrů.
Toto velké množství převodových poměrů pomáhá, aby motor pracoval za všech situací ve správném rozsahu otáček s přihlédnutím na hladkou akceleraci i nízkou spotřebu paliva. Díky výše zmíněnému je tato převodovka menší, lehčí a účinnější.
Pokud to podmínky vyžadují, dostávají všechna čtyři kola stálou (konstantní) hnací sílu. To přináší větší jistotu při průjezdu zatáčkou, lepší záběrové schopnosti a akceleraci.
Pohonu kol Symmetrical AWD pomáhá také jejich zavěšení, které je navrženo tak, aby podvozek účinně odfiltroval vibrace a rázy od povrchu pozovky. Další podporu v řízení nabízí systém VDC (Vehicle Dynamics Control), který využívá celou řadu senzorů ke sledování a analýze pohybu vozidla ve vztahu k pokynům od řidiče a jízdním podmínkám.
Jelikož technologie VDC byla navržena proto, aby řidiči pomáhala s lepší kontrolou nad vozem, tak tento stabilizační systém VDC přizpůsobuje rozdělení hnacího momentu v rámci pohonu AWD, výkon motoru a brzdnou sílu působící na každé z kol. To způsobuje vyšší předvídatelnost vozu a celkově bezpečnější jízdu.
Na bezpečnosti záleží. Pro Subaru je prioritou. A záleží na ní i všem, kteří za vznikem Levorgu stáli. Nejvíce ze všech na ní záleží vám samotným. A proto byl Levorg navržen tak, aby dosáhl mimořádných výsledků ve všech aspektech bezpečnosti. Vše od ochrany cestujících v případě nehody až po prostředky, které mají pomoci se nehodám v první řadě vyhnout. Levorg je prošpikován technologiemi a konstrukčními řešeními, které vám poskytnou klid v duši a zajistí maximální bezpečnost, ať již se vydáte kamkoli.
Subaru Levorg 1.6GT-S | Subaru Levorg 1.6GT | |
---|---|---|
Zadní parkovací kamera | V ceně | Příplatek |
Vyhřívání sedadel | V ceně | Příplatek |
Vstup do vozu bez použití klíče, spouštění motoru tlačítkem | V ceně | Příplatek |
Výška vozu | 1490mm | 1485mm |
Spotřeba město (litr/100km) | 8.5 | 8.3 |
Spotřeba mimo město (litr/100km) | 6.3 | 6.1 |
Spotřeba kombinovaná (litr/100km) | 7.1 | 6.9 |
Pneumatiky/ Rozměry kol | 225/45R18, 18x7.5"J | 215/50R17, 17x7"J |
Cena | od 809.000,-Kč | od 759.000,-Kč |
"Subaru Levorg: Podvozek z dílen génia", Ondřej Chamilla (auto.cz)
"Subaru Levorg je kombík s divným jménem a výtečným podvozkem", František Dvořák (auto.idnes.cz)
"Troufám si říci, že Levorg má jeden z absolutně nejlepších podvozků s přesahem i do jiných tříd.", Miro Mihálik (autoweb.cz)
Chcete se svézt v novém Subaru Levorg? Zamluvte si zkušební jízdu v AUTWEC s.r.o. v Plzni!
AUTWEC s.r.o. je autorizovaný prodejce a servis automobilů Subaru, který sídlí v Plzni na adrese Útušická 3.
Provozní doba autosalonu a servisu je Po - Pá: 08:00 - 17:00hod.
Kontaktní telefon: 777 253 001
E-mail: info@autwec.cz